Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen den vognen? Evt erfaringer med den? Vurderer kjøp av den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har GT Safari og er superfornøyd. Den er en drøm å trille pga store hjul og god plass til vesla som er snart 17 mnd og lang:-)

Skrevet

Har den og liker den. :o)

Både pga at den er god å trille , og blir liten når jeg legger den sammen bak i min lille bil.

Skrevet

Jeg har ei sort safari, og som jeg trives godt med, til tøtta mi som bli to år på slutten av dette året.

Fordeler;

God plass til ungen

Robust vogn som tåler mye

Stort pluss for koppholder, lekker weekendbag/stelleveske, myggnetting, paraply og regntrekk som faktisk --passer--!

Kjekt sitte-trekk, bare ta av og vask

Lange seler, slik at det er god plass til både sittepose og lammeskinn

Enkel å slå sammen

Veier ikke for mye

Høyt mellom sete og bøyle foran slik at tøtta mi kommer seg ut av og inn i vogna ved egen hjelp, og det sparer ryggen masse ;)

Svingbart forhjul, og også kan låses

Minus;

Tre hjul, så du må finne teknikkken for å komme opp på f eks fortauskanter. Men når du kan det, går det som en drøm.

Veldig bred. Kommer f eks ikke inn på lugarer på ferger som danskebåten

Tar mye plass på bussen

Skrevet

Sover deres småtroll i denne vogna?

Skrevet

Jeg har også GT safari. Er enig i lista til hun som skrev over her med plusser og minuser. Jeg vil legge til en minus, og det er at jeg faktisk synes vognen er litt stygg. Den er så innmari bred og bakhjulene ser litt overdrevent store ut. Jeg syns ikke den var stygg da jeg kjøpte den, men syns det mer og mer etterhvert. Dessuten har det irritert meg at barnets ansikt er vendt fra meg. Jeg har hatt vognen siden nyfødt (med softbag oppi) og misunnet de andre mødrene som kunne se på babyen sin samtidig som de trillet. Den største fordelen er at den er kjempegod å trille.

Skrevet

Er Gt Sport lengre enn andre trehkulinger? Synes den virker så veldig lang!! Men så utrolig god og lett å kjøre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...