Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig begynt å tenke på at "Hva om den første terminen jeg fikk stemmer, og at babyen bare var liten på UL..." da kan babyen komme allerede 18. september, ikke 14. oktober! Hihi.. Skummelt og morsomt å tenke på :)

Fikk jo aldri mensen i januar måned, så en vet jo aldri..? Eller kan de sjeldent ta SÅ feil på UL i uke 18? Uansett gøy å "drømme" litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

foster kan gå i dvale, så tipper at d stemmer med oktober...... :)

Skrevet

Tenker på det samme jeg også, mensterminen min er 19 sept, og ul 1 okt! Blir spennende å se....

Skrevet

hva mener du med at fosteret kan gå i dvale? At jeg ble gravid i desember og at han gikk i "dvale" i en måned før han begynte å vokse? *føle seg dum* :P

Skrevet

DET ER IKKE SÅ OFTE FOSTER GÅR I DVALE, MEN JEG KJENNER EN SOM GIKK GRAVID I EN MÅNED EKSTRA. Elefantsvangerskap he h e

Skrevet

hehe.. jeg har oxo 14 oktober :-)

og ble flyttet 2 uker..... spennende!

Skrevet

jeg hadde mens termin 12. juni og på UL termin 25. juni, og 11. juni kom det en bitte liten prins, han var bare 47 cm lang og 2900 gr, så jeg tror noen babyer kan være små bare og at derfor UL termin blir feil...:)

lykke til!

Skrevet

Min menstermin er 12 oktober..Ble flyttet til 1 november etter UL.. Tenker mye på det selv... Har en følelse av at jeg får en oktoberbaby

Skrevet

Husker at jeg hadde følelsen av septemberbaby for noen år siden - men han kom ikke før i midten av oktober...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...