Gå til innhold

termin 3 mai:)


dorthea

Anbefalte innlegg

jippi...på 2 forsøk kom glad nyheten....tok første test 22.8 og da viste det seg en svak strek,fikk hjerteklapp..hadde ikke trudd det skulle skje så fort:)skulle egentlig ha menst.23.8...tok en til 24 og da var streken helt klar,hehe....håper alt går bra:)grattis til alle mai mammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt!

 

Jeg ventet mensen 22.08, men fikk en misstanke og tok en test på morraen... To tydelige rosa streker gitt!!

Tok ny test i dag morges for sikkerhets skyld, og den var like dobbel-rosa. Har ikke brukt prev på to år, så det var IKKE ventet!

Min termin er visst også 3 mai :)

 

 

T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme som dere!! Hvor holder dere til`? Og hvordan er formen for tiden? Jeg er litt trøttere enn normalt og har menssmerter. Ellers fin form!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Bærum, dere da?

Hadde svake menssmerter de tre første dagene jeg skulle hatt mensen (de pleier å være j..... så sammenliknet var det ingenting å snakke om!), samt stikkinger i magen, litt sånn uggen form (som dagen derpå nesten) og veldig trøtt. Menssmertene har gitt seg, men de andre symptomene er de samme. Litt svimmel også, men kan IKKE klage!

Det er SÅ spennende, har mistet i 5 uke før, så jeg tør liksom ikke glede meg helt ennå...

 

Morsomt hvis vi kan følge hverandre fremover! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg har termin 4.mai så vidt jeg kan regne ut:) Gleder meg, men tør ikke glede meg altfor mye...det er enda veldig tidlig i svangerskapet.

 

Gratulerer alle sammen med graviditeten:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor også i Bærum hihi :)

 

Jeg har svake menssmerter fortsatt. Jeg er trøtt, men ikke så trøtt som jeg trodde jeg kunne bli :)

 

Ikke merket noen ting til kvalmen ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.. tok testen i går, men visste vel allerede svaret.. har også termin rundt 3 mai.. har ei jente fra før på 19 mnd. blir spennende med en til.. gleder meg masse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hoho...joda har smått mensenmurringe ennå,fryser også noe voldsomt....

har hatt litt feber idag og i litt uggen form:(

ellers så har også brystene vokst litt...hm...utrulig trøtt i tillegg.

haha...bare syting:)klarer liksom ikke helt å slippe jubelen løs ennå pga.

at jeg er under 12uker.

blir spennende å ha en 2åring i huset under denne graviditeten!

noen andre syke hær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...