Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg for min del har merket det en gang og da i uke 36.... kan babyer hikke uten at vi merker det?
mammat2goll Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 ganske vanlig att babyen hikker. tror babyen kan hikke uten att vi merker noe, det spørst vel litt hvordan h*n ligger om vi kjenner det godt eller ikke kjenner noe.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 d er vanlig. tror nok du vil merke det. Forrige svangerskap skjedde det sjeldent, denne gangen skjer det stadig.......snakker om sola....
white lady Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Alle fostre hikker (såvidt jeg har skjønt) selv om man ikke helt hvorfor. En teori er at de trener opp lungene og mellomgulvet. Mitt lille knøtt hikker flere ganger til dagen, han. Det er ganske søtt.. Og første gangen jeg merket det var mellom uke 26 og 28, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 min hikker i hver dag,leeeeenge om gangen, hele magen hr rytmiske dunk...blir nestenlitt lei noen gaanger det kjennes så godt....blir vekt på natta av det osv...men det er jo kjempesøtt også da:)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Hi her.. Jeg syntes det var veldig søtt og heldigvis var samboer hjemme og fikk både se og kjenne på magen, men skulle gjerne kjent det mer.... litt skuffet der....
Proline Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Jeg har også bare kjent det en gang. Er nå 35+6.Skulle ønske jeg kjente det igjen, men kjenner mye annen bevegelse, så får glede meg over den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå