silly sally Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 de 5 første månedene var vi heldige, småen våkna bare 1-2 ganger om natta for å få mat. han regulerte også tidspunktet for legging selv, sånn at fra han var rundt 3 mnd var han trøtt og klar for legging ca kl 20. men for to uker siden forandret dette seg. han begynte å våkne hver time for å få pupp til han sovnet igjen, noen ganger kan han sovne uten pupp dersom han får ligge ved siden av meg, men det er umulig å få han til å sovne av seg selv i sin i egen seng. nå har dette pågått så lenge at jeg kjenner begynner å bli ganske utslitt, jeg leeeeeengter etter å sove mer enn en time sammenhengende om natta!! noen som har gode råd, eller i det minste noen oppmuntrende ord til en sliten mamma....
SaDa Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Legg han på eget rom. Da kjenner han ikke lukten fra deg hele tiden, så kanskje han sover lengre av gangen. Å gi grøt på kvelden kan gjøre han mer mett, så kanskje det hjelper også
~sjiraff~ Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Kanskje han er klar for mere mat enn bare melk? Prøv å introdusere et lite grøt måltid, som du etterhvert flytter til kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå