jentå** Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 skal det være så vinglete i setet når det er festet forovervendt i bilen??
BettyBoob Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 jeg har det setet som ekstrasetet til besteforeldre, tante osv. Er litt vinglete forovervenst ja.
jentå** Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 me har det også som ekstra sete,bare luret om det var riktig festet.. takk for svar!
SaDa Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Når du skal stramme selen når setet festes, så len deg over det dytt det ned i bilsetet. Da blir det stående stødigre.
Gjest Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Er veldig forskjellig fra bil til bil. I vår bil (passat) står det dtøtt, mens i mine foreldre sin Rav4 er det vinglete...
tvkrus Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 hvordan trer du bilbelte? pappa trede det feil da ble det vinglete (min pappa har det sete i sin bil) belte skal tres over stol kanten også inni ryggen ut av ryggen og over stol kanten så feste belte da vingler det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå