Gå til innhold

Hmm, hva var det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 6 dager siden eggløsning, å plutselig så kjennte jeg noen stikkninger i livmoren, det var ikke midt inni. Lurer på om det kan være noe?? Uff, nå er jeg dum, kommer vel berre til å ende med at jeg blir skuffet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm, skal aldri si aldri da=)

Det beste er jo sef å ikke dra på symptomjakt men det er enklere sagt enn gjort=)

Håper du er gravid jeg=)

Skrevet

jeg var egentlig ikke dratt på den heller helt til jeg kjennte stikkningene

Skrevet

Hehe... nei kjenner til det=)

Seks dager etter EL? Hmmm, ja ting kan jo begynne å merkes nå=)

Men jeg vil ikke være den dom drar frem forhåpningene dine men skal jo veffal krysse alle fingre for deg=)

Skrevet

hehe, neidan, det klarer du ikke. jeg vet at fra i dag av kan ting skje, men jeg kan ikke annet enn å vente, skal uansett til akupuktør i morgen, tannlegen også, grøss

Skrevet

Nei det er ikke annet å gjøre... jeg er en dag etter EL og lurer selv.. hehe=)

Men jeg lurer på om jeg er gravid fra forrige EL, alt har vert så rart siden, men det er vel bare tilfeldigheter, skal til utredning tirsdag=)

Akupunktur er vel greit, verre med tannlege=) Uff, det misunner jeg deg ikke=)

Skrevet

Har du tatt en test nå da, tenker på at du lurer på om du er gravid?? Akupunktur er veldig bra greier, sist jeg prøvde å bli gravid fikset hun ALT, hun hjalp meg å bli gravid, og etter 2 års prøving satt spiren der

Skrevet

Jeg har ikke tatt noe flere testet,skal til utredning og innvendig UL tirsdag så da får jeg vel avkreftet alle mistanker en gang for alle... Tok førEl og da var den positiv... men negativ igjen dagen etterpå.. (derfor denne tråden om noen har ventet lenge over ikm før de har fått pos tester og om noen har hatt mens i svangerskap) Men som sagt så er alle symptomene til stede.. fostår ingenting..

Akupunktur har jeg ikke prøvd, men har hørt mye bra om det, men venter til etter tirsdag før vi vurderer noe annet, sambo skal og inn med sine svømmere før noe annet blir gjort...

Men det er virkelig frustrerende å ikke vite... bare tro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...