mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 I går kveld,da tok gullgutten og slapp seg og tok to skritt,før han tok tak igjen og holdt seg fast.Han blir 9 mnd på tirsdag. Tror ikke at det var så veldig bevist,men han gjorde det da og det viser jo at han begynner å kunne det og at balansen begynner å bli god.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Wow Så bra!! =) Det er stas de første skrittene, husker det godt med 1.jenta mi oxo, nå gleder jeg og meg til lillegutt sine 1. skritt! Koseligt =)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Ja,det er så kjempekoselig,men som jeg sa,jeg vet ikke hvor bevist det var,men det er da en begynnelse uansett. Hvor gammel er din lillegutt?
Tone & Mari Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Så flink gutten din er da... Han begynner og bli trygg på og være oppe på to no da etter som han slipper seg slik... Forstår godt du er stolt...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Ja,han har jo vært opp på to nå i over to månder,så han begynner å bli vant til det,men han har ikke sluppet seg før.Han er en gutt som er veldig forsiktig av seg,så jeg ble ganske stum da jeg så at han slapp seg og tok to skritt.
Tone & Mari Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Kanskje han sikkert brukt tid på og vurdere om han skal prøve da... Fant vel ut at nei no skal eg virkelig teste dette ut og sjå korleis det går...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2007 Kanskje det,det er ikke alltid så godt å vite hva de små tenker på,men kjekt var det i alle fall. Mamma hjerte mitt bare svulmer opp, når jeg ser på barna mine
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Flott. Kanskje din voksende positive følelse drar med seg litt medfølelse for andre mennesker i samme slengen...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2007 *ler* jeg hr utrolig mye medfølelser for andre,men nå var det barna mine jeg snakket om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå