Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Må til tannlegen nå,kan ikke utsette det lenger.. har ikke vært der på 5-6år-syns det er ufattlig flaut og pinlig. For tenna mine ser ikke ut:( Vet jeg må trekke en visdomstann..tanna er helt mørkeblå og mista en plombe rett før jul og hullet blir bare større og større (sånn at du kan få tuppen på en q-tips nedi..)Og kjenner at hullet er ned til nervene. Har sikkert 10hull eller noe tipper jeg. Går og kvier meg sånn. Ikke for at det skal gjøre vondt,men fordi jeg er veldig veldig flau:(( Noen som kanskje har vært i samme situasjon selv?? Har vært student og hatt dårlig råd,derfor har jeg ikke vært der på en stund:(
snartmammapåny Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Har heller ikke vert til tannlegen på 6år. Tennene mine ser ikke ille ut da, men føler det er på tide med en sjekk inni der. Er også livredd! Tannlegeskrekken er helt grusom! Men er ikke sikker på hva jeg er reddest, smertene eller lommeboka...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Ja lommeboka tenker jeg også på.. Men jeg får ta et og et hull om gangen.. Tenner må jeg jo ha hehe:) Har alltid hatt dårlige tenner,og når jeg ikke har brukt tanntråd så er jeg skyld i det selv=((
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Forstår at du kansynes at det er flatut,men hvis du forklarer tannlegen situasjonen,tror jeg at han har forståelse for det.Det er ikke akkurat gratis å gå til tannlege heller da og der er flere enn du tror som utsetter å gå dit,pga av økonomi. Lykke til,håper ikke du har så mange hull som du frykter.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Takk for det:) noen som forresten vet sånn ca hva de pleier å ta for å trekke ei tann? Og gjør det innmari vondt=/?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå