Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Etter en lang sexfri periode har jeg "hatt meg" de to siste dagene. Har nå fått masse vonde kynnere med menssmerter samt løs mage (sorry...), uvanlig for meg. Er i 37. uke. Kan jeg ha satt i gang noe?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Kan du godt ha:) Men en får ikke satt i gang noe med sex om ikke alt er klart likevell, så det er ikke noe problem:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Jo, det er et lite problem - skal ha planlagt ks om et par uker og kan derfor ikke sitte hjemme å vente for lenge i tilfelle de må sette i gang med ks allerede nå... Pokker...
Gjest Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Da bør du nok ringe om det ikke gir seg snart....
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 kynnere bruker jeg å få etter sex, så det skal du ikke bekymre deg over, annet ennat du kanskje bør ta en bitteliten sexpause..... men det med løs mage kan jo være tilfeldig. Og om du er bekymra kan det jo bli enda mer løs mage. Se d an litt, så blir det nok bra skal du se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå