Mamma Mirabell Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Skal fly med lillegull som er tre mnd.. Tenkte å amme han når flyet letter og lander men fikk vite at de må sitte fastspent opp og ned.. hvordan skal jeg få amme da ? Det går kanskje ikke ? Ta med flaske til han da eller ? Vil gjerne ungå propper i ører o.l....
BettyBoob Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 han sitter fastspent på fanget ditt med en ekstra sele du får Så amming er ikke noe problem under take off og landing!
Nicita73 Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 De sitter fastspent inntil deg, når jeg fløy til Bodø var de strenge, han måtte sitte opp, men du kan jo høre når du kommer om bord. Om han tar flaske er det et alternativ, eller smokk. Jeg fikk anbefalt av en lege å bruke nesespray et par dager før avreise, og like før man gikk om bord, også flytende Paracet, dette i engangsdose før flyet går, det funket veldig bra,lillegutt sugde bare på smokken, og hadde ikke noe problemer med ørene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå