Muffinsmamma Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg har et yrke som gjør at jeg må reise mye. har vært borte to uker men vært hjemme i helgen. Første gang jeg kom hjem fikk jeg en varm velkomst, men denne gangen var sønnen min 15 mnd litt uinteressert og avvisende. det gikk dog fort over. i natt har han vært ekstremt urolig , våknet masse og grått. er det dramatisk for ungene at foreldrene er borte?
mamma070706 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Ikke jeg, men pappan. Reiser på sjøen 4 uker på, 4 uker av. Helt vanlig her i huset at ungene "straffer" han med å overse han med det samme han kommer hjem. Likeså så kan det være litt styr på natta. Går som regel over etter et par dager. Må få legge til at her har pappaen hatt største delen av sv.perm, så begge guttene er sterkt knyttet til han. Om det er dramatisk? Tja, burde være over den mest kritiske fasen med å utvikle separasjonsangst (som er ca 7-10 mnd, men unger er sef. forskjellige), er vel like viktig at han skjønner at du kommer hjem igjen -og at den som er igjen er stabil i hjemmet. Med det mener jeg at det kanskje ikke er så lurt å ha flere forskjellige å passe mens du er vekk. Og da ser jeg bor ifra ev. barnehagen på dagtid. Tenker på i hjemmet etter middager og under leggingen/natta/morgenstellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå