Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 å stå opp så tidlig hver eneste dag. sønnen vår på 2,5 år våkner kl 0600 , og er ofte våken flere ganger på natten. selvom han ikke nødvendigvis vil noe om natten våkner jeg alikevel av lydene. det hjelper ikke om han legges senere, kutter dagsoving eller noe. vi har prøvd alt. jeg er så ufattelig trøtt hele tiden. en ting er ukedagene, men i helgene er dette et mareritt!!!! jeg venner meg aaaaaaaaaaalllldriiiiii til dette
Gjest Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Nei men det blir bedre Kan hende han sover til 0700 om en stund! hehe.... Jeg har også en gutt som våkner tiiiiidlig, men nå er han snart 5 år og står opp selv Ikke det, sto opp kl 0700 i dag med minsten og da var allerede eldste våken Men går gutten din i bhg?
RundLurt? Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Etter noen år, går du på autopilot, og d bare skjer en dag!
Gjest Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 DU BLIR VANT til det tilslutt, men da tenker du ikke over det. Det bare er sånn :-)) Velkommen i "klubben" ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå