lita_36 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg har akkurat ringt føden, da riene kommer ganske tett, og de sendte meg videre til Ahus, ble så skuffet at riene har gitt seg litt.... Har vært på Ullevåll før og ble veldig førnøyd.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Bra at riene ga seg litt da...så kan de komme igjen litt seinere når det ikke er fullt. Men skjønner skuffelsen...det nye systemet skulle jo hindre det her! Hvordan er riene dine nå?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 hmm...merkelig..jeg var der i går kveld(lørdag kveld)og da var det ingen fødende der.Alle satt på vaktrommet og hang! Spurte faktisk den ene jordmoren om de ofte måtte avvise fødende,men da sa hun at det svært sjeldent skjedde.Fødeavdelingene samarbeider,så er det fullt på den ene kan du få plass på den andre avdelingen.. Så du har hatt max uflaks:-(
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Uansett er det nok ikke skuffelsen din som har gjort så det ga seg.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Tenke seg til! Jeg er på overtid, med termin på fredag 24.august. Tenk hvis han hadde kommet på tid, og jeg hadde blitt sendt et annet sted? Jaja, babyer blir jo født overalt, så et eller annet sted kan vel noen hjelpe meg å ta i mot min også.
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Jeg var på en kontroll på føden på Ahus igår. Hadde ikke vært der før og de var sååå søde! Tok meg veldig alvorlig og fikk snakke med og ble undersøkt av både jordmor og lege. Så dersom dere blir sendt dit skal dere ikke bli skuffet over det.
gossegass Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Jeg må få støtte opp om det samme. Vært der to ganger "ekstra", og både jordmødre og lege har vært supersøte, tatt godt vare på meg og sjekket alt. Gravid 1976- klar og utåldmodig du og?
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Knallklar! og nå lurer jeg på om slimproppen har gått! Kom sånne geleaktige små klumper med blod.. spennende., Ifølge UL igår var jeg 39+3. Og da kan det jo bli en augustbaby??
gossegass Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 Håper du setter i gang snart da! Jeg har tatt en liten alvorsprat med min og fristet med pupp m/melk når han kommer ut - så vi får se om det hjelper:-) Det må da være noe han har lyst på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå