Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 det er blitt slutt med og der du har fått ny kjæreste og ikke han??? hvordan akla han det? var han sjalu fra før?? hvordan er samarbeidet om barnet i forhold til før og etter ?? jeg blir tullete!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg begynnte å date noen, det gikk ikke bra i heletatt, han klikka. Nå en stund etter så sier han at jeg må bare gå ut med andre osv....men jeg vet at han innerst inne ikke mener det. Han var ikke spesielt sjalu fra før Samarbeid med barnet.....holder ikke faste avtaler, møtes max noen timer i uka...thats it.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 huff...jeg er så fustrert skjønner du...jeg er sååå hemmelig avstands-forelska i en gamel flamme...jeg har aldri helt kommet over han...grunnen til at jeg ble med bf. er at jeg skulle gjøre flammen sjalu...men så ble jeg jo glad i bf......:-S han har sagt at han ikke kommer til å godta stefar til jentene....at han aldri kommer til å finne ei som meg igjen....men samtidig at forholdet vårt aldri kunne blitt noe bra vidre....vi har vert sammen i 7år..... 'jeg har snakka mye med han i tlf for å finne ut hva han mener vidre.... han sier jeg må være forberedt på allt....men det mener han om han....(innvikla) jeg har sagt til han at han må vite at han kan ikke forlang at jeg skal vente på han for alltid.....for at han skal finne ut hva han vil...... så dukker denne flammen i hodet mitt..... jeg er så redd....tenk om flammen vil ha meg tilbake? jeg kommer jo aldri til å tørre å si det til bf. er red han kommer til å freake helt ut..... at han skal bli vankelig når det gjelder samvær og det hele...for nå ahr vi avtale om at vi skal dra å besøke han når vi kan...og han skal komme når han kan.......(bor langt vekke fra hverandre nå...) herreguuud jeg er så forvilla....jeg vil vi skal være en familie....men er det riktig når tankene om denne flammen er her????
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Er den gammle flammen din også kurder eller utlending? Hvis han er det så ville jeg ALDRI ha gått tilbake til han med tnake på hva bf kommer til å gjøre mot deg. Da går det på hans ære, det verste som kan hende en kurder er at en ny mann kommer inn i livet ditt og skal bli "stefar" for hans barn..... På en annen måte så er det feil å være sammen med bf om du tenker mye på din gammle flamme...da bør du gå fra han..... lykke til uansett hva du velger å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 hei...nei denne gamle flammen er norsk..... jeg og bf er separert....og i min side kommer det ikke til å bli oss igjen...der har vert allt for mye.....jeg har ikke følelser igejn for han.... er nettop dette med "stefar" jeg er så bekymret for...selv om det skulle være en norsk.....han har jo uttrykkt det før at han aldri kom til å godta en stefar til barna......og det synes jeg er trist dersom det stemmer....for jeg skal vel ikke måtte leve alene resten av livet pga at vi har barn sammen?? er forferdelig fustrerende....er ikke noe mellom meg og denne gamle falmmen...men jeg har sterke følelser for han som jeg ikke får vekk uansett hvor mye jeg har prøvd....
Miss Dynamite Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 har ikke BARN enda med en kurder, men et utrolig godt forhold til en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå