Gå til innhold

fustrert....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og mannen ble separert for noen mnd siden.....

jeg ønsker så sterkt at vi skal få det til å funke igjen.....men samtidig er jeg sannelig ikke så sikker.....

jeg har nemmelig fått noen oppblussende følesler for en gammel flamme.....ikke har jeg møtt han eller snakka men....det bare kribler i magen når jeg tenker på han....dette hadde jeg aldriii trodd om meg selv.....jeg elsker jo barnefar...så dette går jo bare ikke.....eller???

jeg er feit...ja rett og slett.....men jeg skal være flink for jeg SKAL ned maange kilo......selvtillitten er kanje ikke så høy...men noe er der nå....

jeg er så fustrert....tenker på b-far..så plutselig kribler det i magen om tanker om flammen.....og motsatt....kribling av tanker...så dukker b-far i tankene...og jeg får såååå dårlig samvittighet......

dette er sååå fjortis av meg! jeg har jo to barn...minste er jo bare 10mnd....:-s

jeg forstår rett og slett ikke meg selv.....

tankene om flammn har liksom bare aldri gidd slipp...men det har vert sånn at jeg bare overå det...jeg var jo gift og har barn osv. osv........

men hvorfor tenker jeg sånn på han nå??? fantaserer om hvordan ting kunne bli osv. osv.....

hva med b-far da? jeg vil jo at det skal ordne seg med han....men jeg bare tviler sånn på at han skal komme til å endre seg noe.....jeg vet at han er den som må endres...for jeg har bare godtatt og godtatt.....men grensen kom.....selv om vi var enige om seprasjon.....

så...la oss si at det ble meg og flammen.....noe jeg tviiiiler på...for jeg kommer ikke til å gjøre noe med disse følelsene...og jeg tviler uansett at han noen gang villa tatt meg tilbak.....men la oss si at han gjorde det......hva da når b-far har gitt gode tegn på at han ikke kommer til å være lett å ha med å gjøre om jeg får type.....han er veeeeelsig sjalu...og har panikk for at jentene skal like noen andre bedre enn seg selv...han ble sjalu på broren min pga. han er så godt likt av barnet vårt...det sier vel noe?

nei dette er bare rooot!!! må bare få det ut!!!!

jeg blir gaaal!!!!!!!!

tenk om tenk om tenk om.......sannelig vet jeg ikke hvem jeg skal tenke på...og å la vær å tenke er umulig...jeg er ute av kontroll!!!!!!!

herreguuud noen....noen som er i sånn situasjon??? kjææære vene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...