Gjest Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg ble: Dolly- Du elsker å handle noe som du allerede har fra før! Men gi deg ikke! Du er populær, forståelsesfull og en kjempe god venn!
Northernlights Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Resultat: Donald Du har godt med pågangsmot og tørr å gjøre ting ingen andre gjør! Du har ikke alltid like mye hell, det ender ofte med et smell! 22.48% har falt innenfor denne kategorien. ...absolutt ingen overraskelse så lite flaks som jeg har =)
mammaen til G & A Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 He he, jeg er visst Bestemor Duck=)
Prish Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Jeg ble også Donald. Kan stemme ganske bra til tider...
candyland Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Guffen Du elsker nybakte pannekaker, med sirup. Ellers slapper du av under et tre i hagen. Selv om det egentlig var tusenvis av ting du egentlig skulle gjort, er det alltid noen andre som vil gjøre det. Prøv å gjøre litt selv også! Bare for en dag?
suseduse Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Donald Du har godt med pågangsmot og tørr å gjøre ting ingen andre gjør! Du har ikke alltid like mye hell, det ender ofte med et smell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå