Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Kan det tenkes at en påfører seg selv mye ubehag og unødige vondter ved å forsøke massevis av kjerringråd som sies å skulle fremskynde modning eller fødsel? Dersom en ender opp med at fødsel uansett starter når "den selv vil", kunne kanskje tiden fram til fødsel vært mer behagelig om en ikke gjorde alt en kunne for å fremskynde modning og alskens..... Kanskje ender det bare med endeløse maserier? Bare en tanke. Kanskje lett for meg å si som har det fint med min gravide tilstand fortsatt, og gjerne kunne tenke meg at babyen holder seg i magen en stund til så jeg rekker å ordne med alt som skal gjøres! Uke 38 uker.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg sa akkurat det samme for noen uker siden, pluss at babyen kommer når den vil komme... Men nå går jeg inn i uke 42 og begynner å bli skikkelig lei. Så ikveld startet jeg med klyster, dusj og så litt sex. Sitter nå her med enten veldig kraftige kynnere, eller så er vi igang!!!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Jeg er 3 dager på overtid og har den siste uka prøvd flere kjerringråd som liksom skal sette i gang fødselen, men ingenting skjer..... Har hatt masse sex, spist sterk mat, gått lange turer, hoppet litt og fått mannen til å massere et spesielt punkt under beina. Men neimen om dette har hjulpet så mye, sitter her fortsatt med bare litt kynnere innimellom og ellers litt smerter i bekkenet. Babyen sparker og koser seg inni magen, og har det visst ikke travelt med å komme ut.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Hadde formen vært like ille som i første trimester og dels i andre så hadde jeg begynt med kjerringråd med engang jeg var fødeklar, men i mine svangerskap så har formen bare blitt bedre og bedre etterhvert som tida går, så jeg vil kose meg lengst mulig. Følte meg faktisk litt snytt da snulla kom ut 8 dager før termin sist gang, men da hadde jo formen min vært dritt helt til jeg blei høygravid, og jeg var jo forberedt på å gå over tida. Men hun var 4250 gr fa hun blei født, så jeg har faktisk ikke lyst til å gå særlig over tida nå for jeg frykter STOR baby, så kommer kanskje til å prøve noen av de snille kjerringrådene hvis babyen ikke har kommet rundt termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå