Gå til innhold

1+1+1=4 har postet 9 innlegg bare på den 1. siden på skravle.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr at vi andre må bli flinkere det da:-)

Skrevet

neimen hei anonym.. :o) du.. har skrevet et dikt om deg, på den dikttråden til sjaman:o)

Skrevet

hey.. ja du ja som ikke kan matte:-) Her prøver jeg fortvilt å ta deg igjen på antall innlegg, men det hjelper jo lite hvis du skal svare her inne også:-)

Skrevet

men.. dette kommer vel på flest postet svar.. gjør det ikke..?? eller...?? du må spørre anonym,hu som kan dette med de listene..

bøyer meg i støvet til o'store yppert.. ;o)

Skrevet

hehe... kan ikke forstyrre den skrulla nå... Kan jo risikere at hun kommer ut av tellinga igjen:-)

Skrevet

hihi.. ja, ikke sant.. ;o) fikk vite av andre her inne, at h*n har ropt veldig på oppmerksomhet... pga de 3 gode egenskaper innleggene mine.. og at moderator hadde full jobb med å slette det.. hehe.. ler... enkelte altså...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Redd for at hun skal legge ut 6 til og dermed få flere enn de 14 her på førstesiden av krangle som er postet av Anonym?

Skrevet

Hun er bare en Dib orginal som vil være her i de neste 20 årene, før hun forsvinner helt av seg selv:-) Det er tydelig hun har hengt seg på deg for tiden:-)

Skrevet

kanskje hu er intr i meg.. og jeg som ikke har bilde en gang... haha..

Skrevet

hehe.. mulig hun har en egen måte å sjekke opp folk på her inne:-) Tror hun har prøvd seg på de aller fleste:-)

Skrevet

Hadde det nå vært INNLEGG med noen interesse, men å floode et forum på den måten er rett og slett dårlig nettikette.

Tips til neste gang; legg alle linkene inn i ett eller to innlegg...?

Skrevet

ENIG!! Det er jo helt meningsløse "inlegg"!

Skrevet

Som om jeg gidder å bry meg??????? Nei

Skrevet

Heisann NN 08.39.

Skikkelig brei-trønder du eller ?!

" INlegg " ja hvis du "drar" iiiiiiiiiiiiii'en da :)

Skrevet

Ha ha, hadde dere ikke brydd dere hadde dere ikke svart på dette innlegget heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...