Gå til innhold

Hvor blir det av eggløsningen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet med pillen i mai, veeeldig ustabil mens, siste menssyklus var på 34 dager, dvs at jeg skal ha eggløsning nå - meeeen alle e. testene er negative...:(

Blir seriøst superbekymret av dette, har fått for meg at jeg ikke har eggløsning og derfor aldri kommer til å få barn...:( Forhåpentligvis er dette bare "den vanlige" frykten man har når man har bestemt seg for å begynne å prøve, meeeen...

Noen som har opplevd noe lignende i.f.t eggløsning og negative tester?

Blir veldig takknemlig for svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Skjønner at du blir bekymret, men du trenger ikke være det enda. Gyn sa til meg at det kunne ta 1 1/2 år fra man slutta på pilla til man fikk eggløsning.

Tar du EL-testene på ettermiddagen? Kroppen produserer LH-hormonet på morningen, så hvis du tester da er det ikke sikkert at kroppen har produsert nok LH til at du får positiv test. Dessuten så er det ikke alle som får positiv EL-test selv om de har EL.

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg tempet noen mnd, da finner du ut om du har EL. Hvis du ikke har hatt EL på f.eks. 3-4 mnd kan du ta kontakt med lege, så hjelper han deg videre.

Men mest sannsynlig er det ikke noe galt med deg, kanskje spira sitter denne pp:) Lykke til!!

Skrevet

Takk for innholdsrikt svar, håper du har rett!:) Blir jo helt på tuppa av denne prøvinga...:)

Lykke til med prøvinga - håper spiren sitter hos deg denne mnd!!:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...