Beth Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 ...kom tantespetakkelet på besøk i går, etter spotting på tordag. Gubben var som nemnt bortreist rundt EL, men det skal vi ikkje ha noko av denne gongen!!! Så lenge det er liv, er det håp - eller noko slikt... Lykke til, alle andre med ikm i desse dagar! Klem frå
skifer Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Skulle skrive klem da,er litt trøtt;) KLEM Skifer
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Lykke til Beth,håper at det sitter neste gang da.Du får holde ham i bånd hjemme,så han ikke får stikke av *ler*
martine68 Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Ja da er vi 2 med besøk om dagen. Skjønner jo at det er vanskelig å bli gravid når mannen er bortreist rundt el da. Hos oss var jo svigers på besøk og det ble nok ikke slik aktivitet som jeg hadde håpet på. Men, jeg har nå klart å innbille meg selv at det var noe på gang da. Var supertrøtt igår og trodde jo at middagslur var smart i min tilstand....he he. Kan jo le av det idag, men blir bare så irritert over at vi ikke får det til. Håper dere har får bedre klaff neste gang Beth. Du får innføre reisenekt rundt el hvis det skulle skje flere ganger :-). Innen neste el har vi kanskje fått svar på svømmetesten også slik at vi kanskje finner svar på hvorfor dette er så vanskelig. klem fra
evigoptimist Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 he,he - er nok 3 med besøk m dagen...... min kom litt snikende onsdag - men bekreftet for fullt torsdag at dette ikke var tull..... ja,ja - vi får satse på meste måned!!!!!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Uff, sørgelig med dritt tante besøk.. Du får sørge for rikelig med halmerulling neste el Klem
jenkas69 Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Tantebesøk på søndag her også... Da satser vi friskt igjen... Hold mannen hjemme i neste runde:) Lykke til med ny pp! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå