♥Love is in the aiR♥ Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 jenten min er 3 dager nå og vi har fått et problem.... hun legges til brystet og suger noen minutter men så sovner hun... så skal jeg legge henne i sengen og da våkner hun og griner og dette har jeg repetert i noen timer nå!! hva kan jeg gjøre for at hun skal ligge i sengen og sove og ikke ved siden av puppen??? jeg har mer enn nok melk... håper noen har noen tips jeg kan prøve... på forhånd takk!!
Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 du må holde henne våken så hun får spist til hun er mett.. hadde samme prob med lillegutt.. tips: maser inni håndflaten med tommeln din, kle av henne.. stryk over hodet.. (ikke forsiktig kose stryking) det skal ikke være så kos for henne å amme, at hun sovner i stede for å spise.. jeg vet det høret litt hjerte rått ut.. men det var det jeg fikk beskjed om. og det funker.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Takk=) Får nesten prøve det nå neste gang vi må trå til...
Gjest Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 det med å masere inn i hånda med tommeln, skal stimulere suging fra henne.. og mener også hvis du stryker på kinnet.. (husker ikke helt.. e jo 7 månder siden nå.. hehe tiden går fort ...)
kajak&Daniel Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 I hånden funker, og i tillegg i nakken og under haka... Jeg har pleid å stryke han under haka når han har stoppet å suge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå