Gå til innhold

Hvor mange dager på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kusine ble mamma for første gang i helgen. Hun kom hjem fra sykehuset først i går, altså etter fem dager.

Jeg har ikke snakket med henne, men jeg tenkte besøke henne iløpet av uka.

Tror dere hun har tatt keisersnitt siden hun ble så lenge på sykehuset? Jeg har ikke fått spurt henne, men tenker at dersom hun tok ks bør jeg vel utsette besøket litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være mange grunner til att man blir ekstra på sykehuset.

Jeg måtte være en dag ekstra på grunn av ammeproblemer.... helst ville de ha meg enda en dag ekstra.. men klarte å "grine" meg til å komme hjem da.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg lå ei uke på barsel etter en vaginal fødsel fordi de på sykehuset var bekymra for meg pga depresjonen min...tok kjempegodt vare på meg!:-) Var snakk om at jeg skulle være der 2 dager til, for snulla skulle ha ultralyd av hjertet sitt da, og de tenkte det var greit at vi slapp å kjøre fram og tilbake, men etter ei uke måtte jeg bare hjem!:P

Skrevet

Jeg har vært 5 dager med begge barna mine, av ulike grunner.

I utgangspunktet så får man jo bli "så lenge man føler". Er jo viktig at man føler seg trygg og klar for å komme hjem.

Finner en million av grunner til at folk blir "lenge".

Synes det er litt stort press på mødre på å komme seg fortest mulig hjem nå.

Jeg kommer til å bli de dagene det er mulig denne gangen, hvis jeg kan velge.

Skrevet

Jeg dro hjem den tredje dagen. Ville ikke være der lenger, ville hjem å slappe av. Fikk ikke sove eller noe på sykehuset. Blir vel samma styret den gangen her også.

At hun var der i 5 dager, kan det jo være forskjellige grunner til. Bla gulsott, ammeproblemer, at babyen ikke legger på seg osv

Skrevet

Fikk dra hjem etter 5 dager. Lå så lenge pga ammeproblemer. Mere slitsomt å ligge der siden man ikke fikk så mye hjelp.

Skrevet

jeg var der i 5 dager pga at det ble akutt ks.....denne gangen er det planlagt ks og jeg blir nok der i 5 dager denne gangen også..

synes det er mange mødre som vil hjem fort etter fødselen dagen etter eller dagen etter der..men de trives kanskje ikke på sykehuset slik som jeg gjorde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...