Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 jeg blir gal snart! den begynnte så vidt å komme i går, men jeg fikk den under kontroll.. og så kom den snikende på i kveld igjen.. men nå har det tatt helt av, og det er så ille at det overproduseres masse spytt i munnen, samtidig som magesyra etser rundt!!! woooæææ... vil ikke ha denne djevelskapen!!!
sagoline Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Oj stakkars deg... Hakke vært så veldig plaget, men for meg hjalp det å drikke melk, + spise yougurt... Håper du får sove...
Cybermom♥ Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Jeg ble også veldig plaget av dette denne siste uken. Har hatt det lenge, men plutselig tok det seg opp. I begynnelsen var det nok å drikke et glass melk. Men så prøvde jeg Gaviscon, det hjalp ikke i det hele tatt. Nå har jeg kjøpt Link på apoteket. Og den hjelper. Det er ganske store tabletter, og jeg ble kvalm og kastet opp av dem første natta. Men nå deler jeg en tablett, og da går det kjempebra. Nå har faktisk roet seg litt, og et glass melk er igjen nok.
spilledåsa Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Har vel hatt så og si alle plager man kan ha bortsett fra halsbrann,men nå måtte jeg bare stå opp for jeg kjenner det kommer noe i retur. Er vondt å puste også for det er som en stor klump som klemmer på luftrøret. Æsj,nå orker jeg ikke mer.....11 dager til termin......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå