frøsa Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Har fådd sånn dødsangst etter at eg fikk baby.E d fleire som har opplevd d,eller må eg komme meg avgårde te psykolog?Ser jo fara OVERALT,og kan våkne med et snev av panikkangst,kaldsvette og hjerteklapp.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 det er nok litt vanlig vil jeg tro.. spesielt hvis dette er din første.. jeg kan bråvåkne av at jeg tror lillegutt har skadet seg.. falt i gulvet eller noe slikt.. (han ligger i sprinkel seng, og har iiingen mulighet til å komme over... hehe) i begynnelsen, når han våknet og ville ha pupp om natten, la jeg han til puppen, holdt meg "våken" og la han tilbake. for så å bråvåkne, og med overmennskelig styrke, nermest løfte/hive mannen min bort, for jeg var sikker på at lillegutt lå i sengen med meg og mannen min hadde rullet oppå han.... stakkart mannen min.. han bråvåknet mange netter... av ei tullete kjærring i ammetåke....
Gjest Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Det er umulig for noen av oss her inne å kunne gi deg det riktige rådet på det, så snakk med legen din Jeg sliter selv med angst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå