:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 jeg hadde sakt jeg ønsket meg en mikke line dress også dukket det opp denne her da. så nå er jeg litt rådvil. lurer på om den er god? for meg virker det som om det er en regndress med for?? burde jeg kjøpe en mikke line dress i tilleg? eller holder det med denne?
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Jeg kjøpte denne i dag på exit butikken. Den var en bobledress. Og kjøpte også en hel dress der i ull til å ha under., De har ikke vært på markedet så lenge, men hadde kun fått positive tilbake mel på den der jeg kjøpe våres. Vi kjøpte den brune, med blå og grønne ringer på. To glidlåser en på hver side. Så guttungen tar den på og av helt selv. Han er 2.5 år Jeg synes den virker veldig bra jeg altså
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 den her er 2 delt og turkis. regnaktig utenpå og viker litt som flis inni. kjøpt på svinesund. jeg var så innstilt på mikke line... denne fungerer sikkert flott den også. bare spørs om jeg trenger 2 siden denne egenlig er sånn mellom tykk. verken fisk eller fulg
Vesle mor Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 I barnebutikken her hvor jeg bor sier de at den er em velig god kopi av reima.. De anbefaler den til folk som ikke har råd til å kjøpe reima ..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2007 så da kan jeg egnentilig la være og kjøpe mikke line dressen da. jeg vil ha mikke line dress også..... jeg er teit
Vesle mor Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Er den bra? Har egentilg bare hatt troll til guttane. da har jeg fått vinter og vårdress i ett..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2007 jeg har ikke hatt den, men det vikrer så bra, skal holde opp til 10 minus, med ull og flins i foret og er som troll dressen, sånn at man kan ta ut foret og ha vår og vinter dress i ett. den er ikke så tykk så den virker lett og ha på seg og bevege seg i. danskt merke, liker danske ting, de pleier og være bra :-)
Vesle mor Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 oj, kanskje jeg skal prøve den.. Er veldig glad i danske klær og ting.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2007 ja men prøv den i butikken og bestill den på nette mye billigere
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. august 2007 http://www.stiligheten.no/shop.asp?p=7151702 jeg fant den her. men den kostet mindre før. skal titte litt mere og kommer tilbake om jeg finner noe billigere :-)
hüpf-kuh Skrevet 26. august 2007 #13 Skrevet 26. august 2007 Om det er mikk-line-dressen du mener har de på www.toffeliten.no også.
hüpf-kuh Skrevet 26. august 2007 #14 Skrevet 26. august 2007 Og her: http://www.babysamesbjerg.dk/shop/default.asp?SetLng=4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå