Lillnita. Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Jeg tror jeg blir gal ! Har mest sannsynlig fått elveblest, og det klør sånn over hele kroppen at jeg holder på å bli GAL Det verste er at jeg ikke har peiling på hva som utløser det, så nå i kveld er det enda mer utslett enn det har vært de andre dagene. har funnet ut at det mest sannsynlig er noe jag har spist da. Blir nok ikke så lett å få sove i natt nei =(
wicca Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Uff det er ikke no godt Håper du får sove i natt da, skal sende deg masse varme tanker jeg sånn at du får sove og drømme mangen fine drømmer Klem
Gjest Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 trodde elveblest kom av stress og slikt.. huff lillnita, hva med å prøve å kjøle ned kroppen? kanskje det hjelper... *løpenakenutinatten* hihi ;o)
Northernlights Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Sett deg i badekaret med så kaldt vann som du kan klare. Får du pusteproblemer, må du dra til legevakta.Men det vet du vel fra før. God bedring =)
er det muuulig Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 zyrtec er tingen mot elveblesst!! det utløses av stress, for mye tanker, deppresjon, angst+++ ikke lett å si hva det kan komme av eksakt...men dra på apotek i morgen å kjøp zyrtec.
Lillnita. Skrevet 28. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2007 Fant ut at det mest sannsynlig kom av vannet jeg drakk pga at det har vært værst de dagene jeg har drukket masse vann.( vi har egen vannkilde) Tok polaramin som jeg vanligvis bruker ved allergi og det hjalp heldigvis. Får håpe det verste er over nå. Skal i allefall la vannet være en stund til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå