Tuppamor Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Jeg kjenner av og til at det stikker liksom nedi der. Der han skal ut... Jeg har fått beskjed om at han har snudd seg med hodet ned, men er bare i uke 30+4. Og jm har sagt at hun er redd jeg kan føde før tiden. Er denne stikkingen noe jeg bør være bekymmret over? Redd dette kan være en type sammentrekkning...Er førstegangs og alt er nytt og skummelt. Håper noen kan gi meg et lite svar.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Det der lurer jeg oxo på. jeg er 35+6 (snart 37) uker på vei, og har hatt den stikkfølelsen i en uke nå. skal til JM på mandag så skal ta det opp med henne da. Er oxo førstegangs
Gjest Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Spurte om dette her på bim for noen dager siden, har også opplevd mye av det i det siste (er 37+4) Folk hadde fått to forskjellige svar fra JM: -Det var modning -Det var babyens hode/sete som presset på nerver når h*n beveget seg...
Tuppamor Skrevet 25. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2007 Ja det er ikke lett dette for oss førstegangsfødene. Mye nytt som dukker opp. Skal snakke med lege eller jordmor jeg også på mandag for å høre. Jeg også har hatt det slik en uke omtrent. Men ikveld var det litt ekstra og tenke det var lurt å spørre her inne. Håper vi får svar snart.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Har hatt ekstra med det idag jeg oxo.. skjønner ikke det der.. pluss at jeg har hatt kraftige tak i korsryggen idag og de siste ukene. Men takene har vært mye verre idag enn noen andre dager.
aanonym Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Jeg hadde akkurat den følelsen omtrent en ukes tid da jeg var i uke 30-31. Forsvant igjen, aer ikke hva det var.
SuperGlad Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 jeg har begge gangene fått den stikkingen i sammenheng med at hodet har festet seg. det i seg selv er ikke noe farlig for at fødselen skal starte fryktelig tidlig.
Tuppamor Skrevet 26. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2007 Som jeg skrev først her så har han jo lagt seg med hodet ned og da kan det jo tyde på at hodet har festet seg. Men er ikke det fryktelig tidlig i uke 30+5? Men jeg har en mistanke om at jeg kan ha kommet noe lengre påvei enn hva legene skal ha det til. Kjenner meg mere igjen i uke 33 som er beskrevet her og der. Og dette med modning. Er det noe som skjer fra en hvis uke, eller er det noe som skjer bare den siste tiden/dagene, eller er det også veldig individuelt? Og hvordan merker man det?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 Min har også festet hodet, å det gjorde han vell i uke 29... Er nå 30+5 uker på vei. Men de stikkingene og korsrykksmertene er der fortsatt for fullt.. hm..
Tuppamor Skrevet 26. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2007 Da er vi i samme båt og termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå