Gå til innhold

fjortissfest i naboleiligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboungdommene er alene hjemme og har invitert hele byen på fest... så nå har de musikken på fullt og skriker og hyler... plager ikke meg så veldig, hører dem ikke så mye nå som tv'en står på, men regner med noen kommer til å ringe politiet snart... jaja kan jo bli interessant når hundre 14-åringer skal bli kjørt hjem av purken, drita full.. hehe de har litt godt av det da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, husker selv når hele ungdomsskolen var samla hjemme hos meg når jeg var 14!!! glad var jeg da alle ble kasta ut klokka halv elleve, for fyyy hvordan det så ut!!!! men morsomt hadde vi det! hehe

Skrevet

hehe =) ja det var kjekt det der, er ikke så mange år siden jeg var der selv. de får nå styre på så lenge det ikke blir slåssing og sånn men regner med noen av de eldre i blokken snart har fått nok og da dukker vel politiet opp på døra...

Skrevet

litt i samme gate her ikveld ja, noen i samme blokk som vi har også fest i kveld. men de er litt eldre, i 20 års alderen er vel de som eier den leiligheten. ikke rett over oss, men på tvers lissom...

tror det går i singstar eller noe karaoke greier, for nå er det hollaback girl på fullt, og det er litt mer falskt enn gwen stefani...

men blir nok nattesøvn, for har soverommet på andre siden... :)

Skrevet

hehe så det festes over hele landet altså=) tror disse her har holdt på siden i går, da vi gikk i går (har ikke sovet hjemme i natt) kom det nemlig masse fjortenåringer med svære poser med øl og rusbrus... uffameg, håper ikke de drikker så mye at det er farlig da ihvertfall... syns ihvertfall synd i de som skal rydde opp etter dem, ser sikkert ikke pent ut...

Skrevet

lykke til sauen, og hvis det blir for mye- eller dere vet de er under 18- ville jeg også ringt politiet.

håper dere får sove, og send rapport imorgen om hva dere gjorde.

skal legge oss her nå, skal i kongeparken imorgen..

natta :)

Skrevet

nattinatt =) ja er ganske sikker på at de er under 18... tar oss nok en tur inn og sier ifra hvis ikke de gir seg, men skal gi dem en sjanse først. de fleste på den alderen skal vel være hjemme i 1-tiden eller noe så regner med de går snart. hvis de ikke hører på oss får vi vel ringe politiet...

god tur til kongeparken=)

Skrevet

hehe, skal se for meg at det er en stressa gutt eller jente i morgen iallefall, som skal forte seg å rydde å gjøre alt "vanlig" igjen før mor og far kommer hjem!!- og atpåtil pleie bakrusen!! guuud jeg er glad de dagene er over!!

Skrevet

Hehe..heldigvis lite festing i nabolaget her!! gruer meg til jenta mi begynner å feste;) heldigvis noen år til enda da!!

Skrevet

Kossen gikk det i natt Sauen, gikk dere å sa fra til festfolket??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...