Gå til innhold

Hva er ditt beste råd for sår i munnen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått sånn sår-greie inne i munnen. Huff, hva heter det nå igjen ?

Det gjør så j.... vondt. Under tannkjøttet. Har hørt tannkrem en gang, men funker det ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Av kjærringråd så fungerte en halv drue veldig bra hos meg. Var i Spania og fikk munnsår, og hadde derfor ikke munnsårsalven min, men å legge på en halvdrue på av og til hjalp...lot den være på helt til jeg ikke orka lenger og spiste den før jeg satt på en ny en!:P

Skrevet

finnes noe sånn plaster gele på apteke som lindrer sår i munnen...

Skrevet

legge seg ned å grine mens man venter på at det går over....

Uff, verste jeg vet.

Skrevet

pusse tennene ofte samt og skylle med vademecum.

Skrevet

er 24 timers apotek på jernbanetorget i Oslo da....emn det er kanskje ikke så akutt *ler*

Skrevet

samt å skylle.

og/å å/og... blæ =)

Skrevet

Jeg vet, men har en liten en som sover og en sambo som ikke kommer hjem før i morgen. Jo, det er akutt....er kjempe vondt.

Nei, får gå å legge meg så slipper jeg i hvert fall å sitte oppe å pine meg ....hehe

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Inni munnen ja!

Skrevet

Skyll munnen med corsodyl noen ganger iløpet av en dag. Da forsvinner de iløpet av et par dager. Får sikkert kjøpt det på butikk dersom de har sånn mini"apotek". Ellers så er det på apotek, kanskje helsekortbutikker.

Skrevet

Longo vital skal fungere forebyggende mot aftersøse sår i munnen. De kommer vistnok med stress og nedsatt imunforsvar, samt mangel på et eller annet vitamin,

Skrevet

Corsodyl funker her.. Sambo har akkurat vært gjennom en runde! Er veldig effektivt... (har jeg hørt)

Skrevet

er det sånn hvit+?

det som hjelper da - gjør sinnsykt vondt , men hjelper- er at du bruker tannbørsten og får bort det hvite som er på, også tar du en qtips med vademecum og tar på såret, også er det så og si borte til neste dag. gjøre det samme om morgnen. hjlper kjempe masse. mne som sagt veldig vodt med en gang.

Skrevet

skyll med vann med salt i. Hell en tskje salt i ett glass varmt vann. skyll. Gjenta når nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...