Gå til innhold

Lillejenta mi skal begynne på turnen!!!!!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvem som gleder seg mest, jeg eller henne;p

Hehe..Hun fyller 3 i Januar og skal gå på en 3-4 års gruppe sammen med et par små venninner:))

Hun har to søte små turndrakter, en rosa og en hvit, så skal jeg på hennes å kjøpe turnsko og leggvarmere,hehe er såååå søtt;p

Begynte selv på turn da jeg var 3 år, og husker fremdeles hvor kjekt det var:-D Og rundt jul har knøttene fremvisning for foreldrene, utrolig koselig:) Gleder meg allerede!;p Blir så lett rørt når det gjelder jenta mi, og små barn generelt da:))

Andre her som har små jenter/gutter som går på turn?? Hvordan er opplegget der barna deres går? Fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med turnbarn her?;)

Skrevet

åååå gleder meg på tøtto din sine vegne jeg... hihi

lillemann her i huset begynte på turn når han va tre og stooorkoste seg... (helt til fotballen tok han) haha

jeg begynte selv på turn da jeg va tre og drev påmed rytmisksportsgymnastikk og konkuranseturn til jeg va 12 ...

håååper så lille tulla her vil begynne på turn gså..hhihi

Skrevet

Hehe "fotballen tok ham"..;p.. Sikkert fort gjort det når de vokser opp og får sine egne lyster;p

Jeg gikk også på turn fra jeg var 3 år..Til jeg var 15! Dritkjekt:)

Hvordan var opplegget når sønnen din gikk på turn?? Var der sang eller bare gym? Og hvordan var opplegget rundt aktivitetene? Trampoline? "tjukkas"?...:)

Kjekt om du forteller litt:)

Skrevet

Jeg begynte og turne da jeg var 5 år, slutta da jeg var 15, pga konfirmasjon. Turn på onsdager og alle skulle møtes ang konfirmanten på onsdager så det kræsjet.. Kjedelig..Jeg savner og turne men er ikke såååå myk lenger.. 9 år siden nå.....

Skrevet

jeg måtte slutte pga slitasjeskader... hjelpes så lei meg jeg var når Legen sa jeg ikke kunne fortsette.. :(

når småen gikk så var det litt sang og tull men mye balansering, stupe kråke, hoppe på tjokkas, slenging i tau ++ på juleoppvisningen var alle nisser og danset nissedans først så gikk de rundt på forskjellige poster og viste hva de "kunne".. kjempegøy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...