varg veum Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Her går det i ostepopp og godterispising, ungene sover og mannebeinet på festival...
Sognerosa Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Har klar pizza'n. Venter bare på at smbo skal komme seg hjem fra fisketuren...
Jeenie Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Sitter å "nyter" en halv rusbrus med pcen på fanget og amercan pie 2 på tven, sambo er på jobb og blir borte i 3 1/2 uke til... *blæh*
Joikaboll@ Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Ungene sover, gubben ser på American Pie og jeg hører på brudemarsjer ) Mutter og fatter har lagt seg.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Dib og lekser min kjære er på jobb og tuppa sover.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 spiser kake,dibber,er på msn,og tryneboka;) travelt med andre ord.. deilig å slappe av etter 2års feiring...ingenting er som 3 unger høy på sukker..hehe;)
Mamman til M&E Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Dibber, ser halv på tv, har spist pizza (og er småkvalm). Sambo er borte i helgen og jeg skal nå rett og slett legge meg for jeg er steintrett i dag :-)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 her har det blitt ryddet, vasket og baket.Skal ha selskap imorgen....endelig ferdig no så da blir det litt chips og tv titting/dibbing før eg tar kveld....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 Etter en dag med maling og div, koser jeg meg med melkesjokolade og champagnebrus, msn og div =).. Mens gubben spiller et eller annet =) Og junior sover søtt såklart =)
BettyBoob Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 dibbing, tv og bacon pottis. Typen er furt, har ikke hørt fra ham i kveld.
renat1 Skrevet 25. august 2007 #12 Skrevet 25. august 2007 Har hatt en kjempeavslappende aften og spist aaaaaltfor mye sjokoladeis....Er saaaaa mett at det nesten er vondt (he he!). Og saa har jeg sett "Etter Bryllupet" - innmari bra film! Barna sover og naa venter jeg bare paa at min mann skal komme hjem (han er ute m/klienter=( ), og saa skal jeg zzzzzzzzzzzzzzzove...
Hot Midget ! Skrevet 25. august 2007 #13 Skrevet 25. august 2007 Lørdagskvelden min i dag brukes til å sitte å kose seg foran pcen med smash og pepsi max!! Er barnevakt for Helnøtt sine små jenter, og vi har kosa oss såå masse. De leker så fint sammen med jenta mi, er så koselig å ha dem her:) Så de ligger og sover sine søteste drømmer mens jeg fråtser innpå av både det ene og det andre;p hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå