Gå til innhold

hva brukes lørdagskvelden til da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det i ostepopp og godterispising, ungene sover og mannebeinet på festival...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

msn og sjokoladeis. og dib, selvfølgelig.

Skrevet

Har klar pizza'n. Venter bare på at smbo skal komme seg hjem fra fisketuren...

Skrevet

Sitter å "nyter" en halv rusbrus med pcen på fanget og amercan pie 2 på tven, sambo er på jobb og blir borte i 3 1/2 uke til... *blæh*

Skrevet

Ungene sover, gubben ser på American Pie og jeg hører på brudemarsjer :o)

Mutter og fatter har lagt seg.

Skrevet

spiser kake,dibber,er på msn,og tryneboka;) travelt med andre ord..

deilig å slappe av etter 2års feiring...ingenting er som 3 unger høy på sukker..hehe;)

Skrevet

Dibber, ser halv på tv, har spist pizza (og er småkvalm). Sambo er borte i helgen og jeg skal nå rett og slett legge meg for jeg er steintrett i dag :-)

Skrevet

her har det blitt ryddet, vasket og baket.Skal ha selskap imorgen....endelig ferdig no så da blir det litt chips og tv titting/dibbing før eg tar kveld....

Skrevet

Etter en dag med maling og div, koser jeg meg med melkesjokolade og champagnebrus, msn og div =).. Mens gubben spiller et eller annet =)

Og junior sover søtt såklart =)

Skrevet

dibbing, tv og bacon pottis. Typen er furt, har ikke hørt fra ham i kveld.

Skrevet

Har hatt en kjempeavslappende aften og spist aaaaaltfor mye sjokoladeis....Er saaaaa mett at det nesten er vondt (he he!). Og saa har jeg sett "Etter Bryllupet" - innmari bra film! Barna sover og naa venter jeg bare paa at min mann skal komme hjem (han er ute m/klienter=( ), og saa skal jeg zzzzzzzzzzzzzzzove...

Skrevet

Lørdagskvelden min i dag brukes til å sitte å kose seg foran pcen med smash og pepsi max!!;)

Er barnevakt for Helnøtt sine små jenter, og vi har kosa oss såå masse.

De leker så fint sammen med jenta mi, er så koselig å ha dem her:)

Så de ligger og sover sine søteste drømmer mens jeg fråtser innpå av både det ene og det andre;p hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...