Gå til innhold

Hei:) Dere som har vært gjennom det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt og miste/avtar symptomer ved 10-13 uker tiden? Har lest om flere som har mista noe eller mye symptomer mellom den tiden.

Når avtok symptomene deres/eller er de like "ille" som vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt...:) Hva slags symptomer hadde dere ved slutten av 1. trimester/starten av 2. trimester?Samme som vanlig?Sterkere/svakere..

Skrevet

De fleste plagene avtok da ja. Helt slutt på kvalme, og alt som jeg ikke hadde lyst på de første ukene (feks kaffe, rundstykker. pizza, sjokolade ) begynte jeg å like som før. Sluttet også å være så ekstremt trøtt. Så det stemmer nok at 2. trimester gjerne er det fineste i hele svangerskapet. Her oppstod bekkenløsning da, men det er vel en annen side av saken

Skrevet

Enig i at dei avtok, men kansje ikkje forsvant heilt. Men var i allefall ikkje kvalm lenger og ikkje så svimmel. Gjekk tilbake til ganske normalt spisemønster dessverre. Hadde sikkert vore sunnare å ete så lite og ofte som eg måtte ei stund;) Men kroppen har ikkje same behovet for mat annankvar time lenger, så då datt eg på måte tilbake i gammalt mønster.

Skrevet

Brystene da? var de like ømme eller mindre?:) Takk for svar forresten. Greit og vite hva som skjer fremover;)

Skrevet

Her har symptomene også nesten forsvunnet helt! :)

Er bare litt kvalm hvis det har gått litt for lenge uten mat! Har heller ikke vondt i puppene lenger som jeg hadde! Bare litt ved brystvortene når jeg tar av bh! ;)

Desverre så forsvant ikke bekkenløsningen da jeg kom over hit! ;)

Nå går tiden fort til vi skal på ultralyd!!! :D:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...