Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Er det normalt og miste/avtar symptomer ved 10-13 uker tiden? Har lest om flere som har mista noe eller mye symptomer mellom den tiden. Når avtok symptomene deres/eller er de like "ille" som vanlig?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Dytt... Hva slags symptomer hadde dere ved slutten av 1. trimester/starten av 2. trimester?Samme som vanlig?Sterkere/svakere..
Rakri Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 De fleste plagene avtok da ja. Helt slutt på kvalme, og alt som jeg ikke hadde lyst på de første ukene (feks kaffe, rundstykker. pizza, sjokolade ) begynte jeg å like som før. Sluttet også å være så ekstremt trøtt. Så det stemmer nok at 2. trimester gjerne er det fineste i hele svangerskapet. Her oppstod bekkenløsning da, men det er vel en annen side av saken
Buick Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Enig i at dei avtok, men kansje ikkje forsvant heilt. Men var i allefall ikkje kvalm lenger og ikkje så svimmel. Gjekk tilbake til ganske normalt spisemønster dessverre. Hadde sikkert vore sunnare å ete så lite og ofte som eg måtte ei stund;) Men kroppen har ikkje same behovet for mat annankvar time lenger, så då datt eg på måte tilbake i gammalt mønster.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Brystene da? var de like ømme eller mindre? Takk for svar forresten. Greit og vite hva som skjer fremover;)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Her har symptomene også nesten forsvunnet helt! Er bare litt kvalm hvis det har gått litt for lenge uten mat! Har heller ikke vondt i puppene lenger som jeg hadde! Bare litt ved brystvortene når jeg tar av bh! Desverre så forsvant ikke bekkenløsningen da jeg kom over hit! Nå går tiden fort til vi skal på ultralyd!!! :D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå