Gå til innhold

SuperGlad! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett fødselen din! Tårene sprengte på da babyen ble lagt på magen din, selv om jeg noen sekunder før gjenopplevde jævligheten ved å føde og bestemte meg for ikke å få flere, men jaggu meg ombestemte jeg meg fort når du fikk babyen i armene dine;-)

Har du sett fødselen om igjen nå som du er gravid på nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det samme tenkte jeg... under åpningsriene kom jeg på hvorfor jeg ikke skal ha flere, men fikk brått lyst på en til så fort babyen var ute:-)

Skrevet

turte ikke se filmen før i forrige uke når stesøsteren ville se den. Jeg trodde jeg skulle få litt panikk hvis jeg skulle se den samtidig som jeg vet jeg snart skal føde, men selv om jeg kjente det verket i hele kroppen så gleder jeg meg myyyye mer nå.

Gråt å gråt når jeg så klippet da jeg fikk Isabell på brystet, lille jenta mi som har blitt så fort stor! tenk at jeg skal gå igjennom alt det der igjen, å bli atter engang verdens lykkeligste nybakte mamma :-)

Skrevet

Nå så jeg den jeg også. Herregud, begynte jo å tute selv. Merkelige greier. :)

Skrevet

Jeg har sett den før, men lyst til å se den igjen. Men husker ikke hvor jeg fant den. Link noen?

Skrevet

Får ikke se den filmen.. fikk beskjed

"For å se video i NRK Nett-TV må du har en båndbredde på minst 300 kbit/s."

Hva gjør jeg?

Skrevet

Nå har jeg sett den igjen... Og tårene triller, kjenner igjen meg sjøl så sinnsykt godt (bortsett fra spybøtta da, hehe...)

Skrevet

Så flink du var :)

Kjenner meg sånn igjen i smerten du hadde, føler at når jeg snakker med andre som har født,så virker det som det har vært så lett, men når jeg så åssen du hadde det så kjente jeg meg godt igjen, jeg skulle aldri gjøre det igjen hehe, men har nå en til da, var mye bedre andre gang, var liksom mer med, skjønte hva det gikk ut på. Jeg grudde meg voldsomt til andre gang,men det var mye mye bedre...

Er ikke ofte jeg griner av filmer og sånn, men nå trilla jammen tårene når du fikk henne opp på magen...

Satt med frysninger og tårer, ble liksom satt rett tilbake til i mars da gutten min kom ...

Lykke til neste gang..

Skrevet

åå snufs... nu kunne æ ønske at æ hadde nåt sånt fra min fødsel.. huske ikke så mye...

Skrevet

Nå har jeg sett det også, og tårane trilla her også..

Hadde aldri turt åsett den før jeg fikk amalie, men nå var dte helt greit, selv omjeg snart skla igjennom det en gang til jeg også ;)

Skrevet

Veldig rørende film, har sett den før og jeg: ) Ler like mye når samboeren din pakker og spør deg om noe mens du har rier og du roper hold kjeft. Kjenner meg igjen der ja.

Og gråter selvfølgelig en skvett når du ser jenta di for første gang og samboeren din gråter. "Savner" nesten fødselen jeg da: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...