Gå til innhold

DA var visst NOFX-konserten igang!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

da virker det som om konserten er i gang for fullt! jeg bor ikke så langt unna byen (10 minutters gange), og det er konsert på torget med NOFX i kveld.. og bassen durer høyt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøft eller?

Her sitter jeg med bekkenløsning og kynnere og skulle gjerne vært der! To uker før sist fødsel var jeg på Valle Hovin. Skulle ønske alt var like lett denne gangen... :(

Skrevet

ÅÅÅ har sååå lyst å høre NOFX live... hørte mye på dem for noen år siden og hadde vært kjekt å være der for gamle dagers skyld...

Skrevet

ja, det høres ut som om det er en bra konsert ja! hører det jo litt dusere enn om jeg hadde vært der kan man si da! hehe.. vurderte å dra av gårde sammens med sambo, men det regner jo sånn innimellom. og det å stå der sammens med masse fulle folk, og med kynnere,liten blære og det som er.. hehe.. ja da var valget enkelt egentlig!! og så hører jeg jo ganske ok herifra så! hehe

Skrevet

Kos deg. Får se om adressa.no kommer med noe etterhvert! :)

Skrevet

Vært på A-ha i kveld, sambo og jeg (og magen). Sambo prøvde å holde for ørene hans, ha, ha. Var veldig koselig å gjøre noe sammen, er jo sikkert lenge til neste gang vi går på konsert. Og det er jo ikke hver dag A-ha er i Nord-Norge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...