Tulletutta Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 holder på å bli skamslått fra innsida her, kynnere og ein urolig baby går ikkje så godt i lag er heilt øm i magen nå, nokon som har noko gode tips på kossen eg kan roe babyen min..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 du kan jo prøve å gå litt om det ikke er for kraftige kynnere? bevegelsene vugger jo barnet i søvn.. etterhvert iallefall! ..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 i alle fall ikke spis søtt og kaldt......
snart mamma t 2:-) Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 heia. dette spørsmålet har jeg og lurt på...men jeg tror det er pga stress...jeg stresser hele tiden,til og med når jeg sitter eller ligger...tenker på alt mulig... og da sparker babyen i ett sett...så jeg tror en må slappe av og ikke drikke eller spise noe på kvelden hvertfall. dei sier å synge til han eller vugge deg i en stol.. er så mye:-) men men du får prøve deg frem:-)
Tulletutta Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 roa seg ikkje før eg gjekk å la meg i går kveld, men å synge har ikkje hjulpet for min baby syns det er så kjekt at mamma synger at då sparker vi litt ekstra. Men å gå på ett rom for meg selv der det er litt kjøligt og slappe av hjalp i går. Kjennes ut som det kan bli ein sånn dag i dag og, så får prøve meg fram, h?n ligger liksom å vrir på seg heile tida fram og tilbake, ikkje så ulikt meg da, som ikkje kan sitte i ro i 5min..
Lisa*5november* Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Kanskje prøve å spille noe rolig, behagelig musikk? Hart hørt at rolig klassisk musikk skal hjelpe på en urolig baby..
Gjest Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Drikke kamillete eller annen beroligende te hjelper her ihvertfall=)
Tuppamor Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Jeg snakket med en dame som slet med dette problemet. Hun vugget ungen i magen. Sang for den og vugget kroppen fram og tilbake. Det var det eneste som funket sa hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå