:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 for at barna skal få opprettholde likemye kontakt med mor og far? burde det i det hele tatt være lov?
Ulme Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Det er vel ingen som har barn som går på 2 forskjellige skoler? Det ville jeg i så fall kalle galskap.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 jo da det er det. å dette er det likestillingsmenisteren vår sier om saken: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1951577.ece jeg mener at barna burde ha rett på 1 skole/1 barnehage og at det burde stå i barneloven
Darth Vader Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Det syns jeg ikke noe særlig om. De foreldrene som lar ungene gå på to skoler må være superegoister.
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Jeg synes det er trist at såkalt likestilling skal gå utover barna. Er det for mye for langt at vi skjerper oss, oppfører oss som voksne og i det minste later som om vi bryr oss om hva som er til barnas beste? Beklager, men enhver som velger denne løsningen er så egoistisk at de ikke burde fått lov til å beholde foreldreretten.
Libido- Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 nei nå får de faen meg gi seg! Stakkars unger.
Himmelblå Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 De starter tidligere enn som så, en gutt har to barnehager pga skilsmisse, der sønnen min går.
Sånn kan det gå Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Vet om folk som lar barna gå på to skoler uten at foreldrene er skilte engang. Bare at den ene av foreldrene jobber borte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå