Vega Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Har akkurat sett episoden av Koht i familien hvor dere er med. Så flink og sterk du var, og så utrolig rørende å se... tårene rant på slutten her... Jeg har selv fått oppleve det to ganger, og det er det mest fantastiske som har skjedd meg... :-))
SuperGlad Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 takk for så fin tilbakemelding :-) skal få oppleve det engang til nå om kort tid, har 32 dager igjen til termin. både gruer meg og gleder meg samtidig, men gleden av å få møte lille gutten vår får gleden til å bli sååååå mye større enn det lille jeg gruer meg :-)
Vega Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Ååå så spennende da!! Du har jo vært gjennom det før, så nå vet du hva du skal igjennom.. men husk at fødsel nr to i de fleste tilfeller er mye enklere. Min første varte i 36 timer, nr to i ca 3,5 timer, og det var i grunnen flaks jeg rakk sykehuset:-) LYKKE LYKKE TIL, dette klarer du nok kjempefint.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Hva?? Har SuperGlad vært på TV?? Nysgjerrig;)
SuperGlad Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 fødselen varte i ca 7,5 timer fra første rie, så nå har jeg fått beskjed om å komme ned på føden allerede etter første rie. Regner med det tar litt tid da, at han ikke bare sklir ut, tihi :-) takk for lykkeønskningen :-)
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Superglad.. skal mammaen din være med p åden rette for tor`? eller har jeg drømt det?
SuperGlad Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 nei ikke mamma, men svigermor var meldt på og gikk så langt som til intervju, men der sa det stopp gitt. Er bilde av henne i Kamille da, hun som har bunad :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå