Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat sett episoden av Koht i familien hvor dere er med. Så flink og sterk du var, og så utrolig rørende å se... tårene rant på slutten her... Jeg har selv fått oppleve det to ganger, og det er det mest fantastiske som har skjedd meg... :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for så fin tilbakemelding :-)

skal få oppleve det engang til nå om kort tid, har 32 dager igjen til termin. både gruer meg og gleder meg samtidig, men gleden av å få møte lille gutten vår får gleden til å bli sååååå mye større enn det lille jeg gruer meg :-)

Skrevet

Ååå så spennende da!! Du har jo vært gjennom det før, så nå vet du hva du skal igjennom.. men husk at fødsel nr to i de fleste tilfeller er mye enklere. Min første varte i 36 timer, nr to i ca 3,5 timer, og det var i grunnen flaks jeg rakk sykehuset:-) LYKKE LYKKE TIL, dette klarer du nok kjempefint.

Skrevet

fødselen varte i ca 7,5 timer fra første rie, så nå har jeg fått beskjed om å komme ned på føden allerede etter første rie.

Regner med det tar litt tid da, at han ikke bare sklir ut, tihi :-)

takk for lykkeønskningen :-)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Superglad.. skal mammaen din være med p åden rette for tor`? eller har jeg drømt det?

Skrevet

nei ikke mamma, men svigermor var meldt på og gikk så langt som til intervju, men der sa det stopp gitt.

Er bilde av henne i Kamille da, hun som har bunad :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...