meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 4 dager over. Regner ikke med at jeg er gravid. Andre mulige grunner? Blir gal av å vente.. Grrr-
meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Men jeg venter da alltid på den? Jeg har en nøye skrevet kalender der jeg pleier å ha kontroll på når ting skjer:) Så det er jo ikke uvanlig...
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Vært stress og sånt i det siste? Hvos du tror du mulig er gravid så ta en test men litt tidlig og ta det nå.. Typisk når man er bekymret at det ikke har kommet, så kjøper man test eller noe så kommer det.. det skjer alltid med meg altså.. hehe.. Min blødningen er veldig opp og ned.. vet ikke hvorfor.. Kanskje pga Spiral
meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2007 Jeg testa jo dagen etter den skulle ha kommet, så var det det burde den vel ha kommet med lettelsen over den negative testen? Er det tidlig å teste rett etter når man forventer blødning da? Jeg trodde det var da folk testa jeg. Stress i det siste ja, men slik har det vært de siste 4 månedene:) He he, ikke noen endring der heller...
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Fikk beskjed fra apoteket at det er best og vente i ca 2 uker... Vet ikke jeg
meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2007 ok. ja, ja, det er jo sikkert ingenting. Men blir jo lett paranoid av å gå og vente og vøre på vakt fordi når som helst kan "slusene åpnes":(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå