Gå til innhold

Så STOR du er blitt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er jammen hyggelig å få slengt i trynet... Hahaha!

Tredje svangerskapet, jeg ser dønn lik ut som de tidligere gangene, ligger under på vekta i forhold til de andre gangene. Men fremdeles er jeg tydeligvis STOR!!

Med førstemann la jeg på meg 14 kg, ble ufattelig tynn etterpå, med andremann la jeg på meg 12 kg, og gikk ned igjen, og denne gang akkurat det samme. Jeg øker like jevnt som de to forrige gangene....

Måtte bare få det ut jeg, det er utrolig hva folk sier....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte jo å skrive at jeg er 25+4 og lagt på meg 9 kg til nå. Prøver å legge på meg slik at jeg har noe å gå til ammingen...

Skrevet

Hører det allerede, jeg, og jeg er bare 16 uker... Greit at magen har kommet framover i det siste, men... Har til nå lagt på meg 1 kg.

Kanskje noen tror at man SKAL si at gravide har blitt store, og at man faktisk liker å høre det? Er det en uskreven regel som sier at alle gravide blåser opp og blir "store" sånn plutselig, hvis de fra før ikke er det?

Kjenner meg igjen, og er enig med deg. Fryktelig irriterende.

Skrevet

Men kan de ikke heller si f.eks : så godt du ser ut!, Eller : For en fin glød du har!

Jeg har vel et luksusproblem, og det er at jeg får bare mage, jeg legger ikke på meg ellers og får ikke vann i kroppen. Jeg får bare skikkelig tutmage "guttemage", jeg er 177 høy og da viser jo "tuten"..

Men allikevel!!

Takk for enigheten;)

Skrevet

Du er jo kjempeheldig som får det berre over magen. Med nr to forrige gong og no med nr tre så datt alt på rompa og hoftene som eg hadde hatt med tidlegare graviditetar ut på null komma niks. Broren min sa det så treffande ein gong: er du gravid framme eller bak... Morsomt igrunnen, men ikkje det ei dame har mest lyst til å høyre;)

Skrevet

Hi, hi...

Jeg jobber i barnehage og barn er jo kjent for å si ting rett ut.

Her en dag sto jeg og ga ei jente fart på dissa.

Da sa hun til meg: "Æ synes det e tøft at du har baby i magen!"

Måtte smile litt da ja :)

Skrevet

Så utrolig koselig sagt:)

Skrevet

Jeg er ganske stor fra før, og nå har jeg masse mage, akkurat som sist. Jeg får stadig vekk spørsmål om det er to der inne... Ikke så morsomt nei. Jeg har ikke lagt på meg ellers alt er mage.

Skrevet

Når jeg var i uke 13 måtte jeg begynne med jerntabletter. Legen hadde ikke sagt noe om hvor stor dosering jeg skulle ta, hvor lav blodprosenten var, eller hvilken type tabletter jeg skulle ha, så jeg måtte spørre en av damene bak disken om hjelp.

Hun spurte om ikke legen hadde sagt noe om det. Nei, sa jeg, vet bare at jeg må ta jern... Så ser hun på magen min og spør "Er det fødselsforberedende eller??"

Gjett om jeg følte meg diger da! Hadde jo på meg tettsittende genser, så den ble vel tydeligere av det, men likevel....hehe!

Bortsett fra det, er det rett som det er at jeg får kommentarer fra folk som ikke har sett meg på en stund om at jeg har blitt så "SVÆR"! Men jeg ligger faktisk akkurat på den røde streken!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...