Gå til innhold

Gikk og gikk og gikk og gikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor på et nytt sted, det er en fin skog/park her, med masse kjerreveier. Ikke noen sol ute (jeg navigerer ofte etter den, retningsmessig), og på hjemveien tok jeg feil vei. Gikk og gikk... Mente at det var parallelt med der jeg allikevel skulle så... Endte opp i en annen bydel, hihi... Takk og pris at jeg hadde niste med, ellers hadde det vært kjempekrise. Fikk LITT mer trening enn jeg hadde regna med da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det blir vel sånn med meg fra i overimorgen. Helt ny by for vår del og null retningssans hos meg. Det kan bli ganske mye trim ja :)

Skrevet

Googlemaps er kjempefint i hybridversjonen da! Da får du satelittbildet pluss gatenavnene, litt lettere å gå på krøtterstier da...

Hadde for lite kart med meg da...

Skrevet

Google maps er genialt :) Jeg er nesten fristet til å trave rundt med min bærbare datamaskin på ryggen...sånn i tilfelle jeg går meg vill. Det er jo ikke bare menn som ikke liker å spørre om veien, tross alt.

Skrevet

har vært trondheim rundt på den måten. vurderte til slutt å svømme over et vann for å komme meg hjem, men gjorde det ikke. og det er bra, for ellers hadde jeg måttet svømme tilbake igjen også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...