♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Du skal vite at jeg tenker på deg nå, og vet at du har det vanskelig... Du når meg når som helst, om du trenger noen å prate med! Klem fra
optimist.. Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hei vennen min:) Tusen takk for at du er så snill å tenker på meg:) Kjempespent på dine vegne som skal i gang med nytt forsøk da!! Jeg kommer nok til å ringe deg en dag snart, men nå har jeg det så vanskelig at jeg vil vente til min frustrasjon og sinne har lagt seg litt til jeg ringer deg..tusen takk for at du er her for meg vennen:)) Masse klemmer
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Godt å se at du i alle fall har hodet over vannet... Regna med at du ville ha tid for deg selv, men ville bare si at jeg er her når du er klar. Livet er bare så alt for urettferdig i blandt, du har fått din dose nå. Det kan bare gå fremover ! Klem )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Titter innom her jeg også.. og jeg er her jeg også vennen.... tenker masse på deg.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå