Gå til innhold

Flere med Stooor mage?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 37 år og venter mitt 4 barn. Er min 10. gaviditet og har prøvd det meste fra spontanaborter, senabort i uke 29 og nå sist en graviditet utenfor livmoren i januar i år og måtte dermed fjerne en eggleder. Var lenge usikker på om vi ville lykkes med å bli gravide igjen. Jeg er i dag 11+6 dager og det ser ut som om alt skal gå bra denne gangen.

Men den magen!! Har sett ut som om jeg er 4 mnd på vei siden jeg var 6 uker. Ikke så ille tidlig på morgenen, men virker som om den bare siger ut over i løpet av dagen, og om kvelden følges det som om jeg skal sprekke. Har endel hodepine, kvalme og nå også halsbrann.

Flere som har problemer med å skjule graviditeten tidlig? Jeg har ikke fortalt noe på jobb ennå, vil vente til jeg har tatt utvidet ultralyd neste uke for å sjekke om alt er bra.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10191963-flere-med-stooor-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja de har eg også....ser ut sm eg er komt langt på vei....har store problem med å skjule den!

Men vil helst vente med å fortelle om nyheten enda...

Håper eg skal få meg ein UL time snart...men lang ventetid her i bergen synest eg...

Lykke til!!!!.

Får ikke på meg en eneste bukse lenger. Er i uke 11 nå. Dette er mitt 3.svangerskap, men har fått tidlig mage begge gangene før. Umulig å

skjule det lenger, selv om vi hadde tenkt å vente til vi hadde passert de første 12 ukene. En får bare håpe det skal gå bra denne gangen, har en sa bak meg.

Godt å høre at det er flere! Jeg er litt over 11 uker nå, men magen begynner å bli umulig å skjule. Har heller ikke sagt noe på jobb ennå, tenkte å vente til jeg har hatt 1.legekontroll, som er om noen dager. Har begynt å lure på om det er flere der inne, men da er det tydeligvis flere enn meg som opplever det samme!:) Vi får strutte ogf smile!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...