Gå til innhold

Flere med Stooor mage?

snuppa4

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 37 år og venter mitt 4 barn. Er min 10. gaviditet og har prøvd det meste fra spontanaborter, senabort i uke 29 og nå sist en graviditet utenfor livmoren i januar i år og måtte dermed fjerne en eggleder. Var lenge usikker på om vi ville lykkes med å bli gravide igjen. Jeg er i dag 11+6 dager og det ser ut som om alt skal gå bra denne gangen.

Men den magen!! Har sett ut som om jeg er 4 mnd på vei siden jeg var 6 uker. Ikke så ille tidlig på morgenen, men virker som om den bare siger ut over i løpet av dagen, og om kvelden følges det som om jeg skal sprekke. Har endel hodepine, kvalme og nå også halsbrann.

Flere som har problemer med å skjule graviditeten tidlig? Jeg har ikke fortalt noe på jobb ennå, vil vente til jeg har tatt utvidet ultralyd neste uke for å sjekke om alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja de har eg også....ser ut sm eg er komt langt på vei....har store problem med å skjule den!

Men vil helst vente med å fortelle om nyheten enda...

Håper eg skal få meg ein UL time snart...men lang ventetid her i bergen synest eg...

Lykke til!!!!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke på meg en eneste bukse lenger. Er i uke 11 nå. Dette er mitt 3.svangerskap, men har fått tidlig mage begge gangene før. Umulig å

skjule det lenger, selv om vi hadde tenkt å vente til vi hadde passert de første 12 ukene. En får bare håpe det skal gå bra denne gangen, har en sa bak meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere! Jeg er litt over 11 uker nå, men magen begynner å bli umulig å skjule. Har heller ikke sagt noe på jobb ennå, tenkte å vente til jeg har hatt 1.legekontroll, som er om noen dager. Har begynt å lure på om det er flere der inne, men da er det tydeligvis flere enn meg som opplever det samme!:) Vi får strutte ogf smile!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...