Bea har snart 4 barn? Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Er mannen din flink til å hjeple til når det skal ordnes besøk? Her er det stort sett null hjelp å få event en sur mann som surrer rundt og gjør tingene halveis.... Tror forresten hanELSKER se meg ha dårlig tid og fyke rundt i huset mens hanleser avisa eller sitter på nettet..................... Heldigvis har eg rimelig god tid i morgen da vi skal være 19 stk i familiebesøk her............ Ellers hadde eg ikkje holdt meg oppreist trur eg
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 min er heldigvis veldig flink til å hjelpe til hjemme i huset! han er flinkere enn meg til tider og faktisk!! så er meeeget fornøyd med akkuratt den delen av ham ja! hehe
Bea har snart 4 barn? Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Blæ!!!!!!!!!!!!!!!! Heldiggrisen du! får han til på et vismen han blir så sur... HAr sikkert med å gjøre at han har en super mor som alltid har ordnet med allt hjemme hoss dei....vaska og støvsuger hver dag!!!!!!!!!!!
Mazza** Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Her er det dårlig med hjelp å få hvis jeg ikke krever/ spør om å få det.....akkuratt som om han ikke skjønner at det er noe å gjøre liksom.....
BEA-77 Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Dette hadde ikke jeg funnet meg i. Hadde blitt ordentlig huskestue om ikke han bidro like mye som meg!!!!! Gjestene er jo like mye hans som mine og det skulle bare mangle om ikke han bidro. Svigermor har heldigvis gitt mannen min god oppdragelse, for dette har vært en selvfølge så lenge vi har kjent hverandre.
MegOgAlleMine Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Hjemme hos oss har vi litt forskjellige terksler på når det er rotete og møkkete. Men han er forståelsesfull for mine krav og prøver å hjelpe til i forhold til besøk. selv om han nok synes det er noe unødvendig styr noen ganger. ( og det har han nok rett i også)
Gjest Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 sambo her er kjempeflink å hjelpe til! Hvis noen ringer på kort varsel og sier de kommer, så står han der og stresser og styrer og sender meg rundt om kring mens han snurrer vaskekoster og støvsugere i alle ender, tar oppvasken og løper rundt... han MÅ ha det strøkent når vi får besøk, og det må være nystøvsuget (helst nyvasket). Men tror det er mye fordi han vet at jeg liker det sånn. Svigermor er helt forbauset over hva jeg har fått til med han. Han bodde hjemme til han flyttet sammen med meg, og i følge svigermor har hun aldri sett han ta i en støvsuger eller noe før, så der har jeg fått all æren =) men han var vel bare vant til at svigermor gjorde alt før da, og slik er det IKKE her i huset! her får han ta sin del han også...
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Han er flinkere enn meg. For min del gidder jeg ikke stresse rundt hvis det kun er noen venner som kommer for å se en film el. (sambo er motbydelig sosial, og er ikke besøk mindre enn 4 kvelder i uka til vanlig, som oftest mer). Familie og litt mer sjeldent besøk ordner jeg litt mer for. Eneste sambo ikke gjør er vasking av gulv. Men det går greit for meg. (nå bor jeg på sykehuset, men det er slik jweg husker det var )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå