Gå til innhold

Ca hvor mye bruker dere på husholdning i uka -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mange mennesker er dere i husstanden? Vi er 5 og vi bruker rundt 1500 i uka - synes det er så mye så jeg er litt nyskjerrrig på om det er meg som er dårlig til å handle eller om det er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker nok en litt dryg tusing pr uke, tenker jeg. Har aldri regna etter.

Skrevet

- og vi er to voksne, en 2-åring og ei bortskjemt bikkje.

Skrevet

ca 1000 kr i uka... avogtil litt mindre. Vi er 2 voksne og en 2 åring med god apetitt!! :-P

Skrevet

Synes ikke det. Vi er 8 stk og bruker 1500-2000 tenker jeg. Varierer veldig, de spiser av og til lite og av og til mye. Alder fra 16 år og ned til 5 mnd.

Skrevet

Vi har ganske mye i fryseren og er på ingen måte vaskegale...Potet, gulrot og løk har vi i hagen.. Så jeg tipper 1500 kr uka. Vi er en voksen som er på slankern og spiser som en fugl (meg), og en voksen som ikke eier magemål (samboer)

Samt en baby som ikke ammes.

I dag handlet vi matvarer for 300 kr, pluss for 140 på kiosk. Jeg har en last som koster, og det er brus. Jeg drikker cola light hver dag, men aldri fra store flasker. Vi er mer kvalitets enn prisbevisst, og kjøper lokale varer når vi kan, unngår Nestlè i den grad det lar seg gjøre osv... Kunne sikkert kommet ned på 1000 kr hvis vi hadde gått inn for det.

Skrevet

Vi begynte med ca 4000 i mnd, nå er det 5000, men det er faktisk ikke nok. Så mellom 1000-1500 i uka. Og vi er to voksne og en baby...

(har en matkonto vi setter inn penger på hver mnd)

Prøver hele tiden og handle fornuftig, men... pengene flyyyr!

Skrevet

Familie på 5

6-7000 i mnd, så noe som dere..

Skrevet

To voksne, en tenåring og to små = 7-8000 i mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...