Kakebakesøte Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Jeg er 17 fullgåtte uker i morgen. Kjente liv på mandag denne uken som jeg vet var babyen, tidligere har jeg også kjent noe - disse er jeg litt mer usikker på. Men hvor ofte bør man kjenne liv etter at man har kjent liv første gangen? Blir litt engstelig når jeg ikke kjenner det hver dag, men på den andre siden så er babyen ganske liten enda. Huff, hva man skal gå å engste seg for da Jeg er andregangs og tenkte at ved dette svangerskapet så ville jeg føle liv tidligere, men det gjorde jeg altså ikke. Var på ultralyd denne uken og der var det en frisk liten baby som hikket og koste seg, men likevel kommer denne usikkerheten sniiiiikende. Det er så slitsomt...
Bea har snart 4 barn? Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Det kan gå lang tid i starten men rundt 24-25 tror eg det er du skal kjenne liv hver dag.......Kjenner til usikkerheten men om baby ligger og sparker på morkake eller mot ryggen din kjenner du det ikkje .....
Kakebakesøte Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Tusen takk for svar. Det er godt å høre det også - holder ikke å tenke det selv. Så koselig med 4. mann da! Lykke til
Buick Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Eg er også 17 fullgåtte veker og har kjent liv sidan ca 16. Lite med det same, men no er det så og seie dagleg og eg kjenner det også sterkare for kvar dag.
Mamma'n til lille David Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 begynte å kjenne liv i rundt uke 16, men det kunne gå dager mellom hver gang jeg kjente liv..er 22+0 i dag og det er først nå de siste 4 dagene jeg har kjent liv hver dag..tror akkurat dette med å kjenne bevegelser er individuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå