ABC123:-) Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Vi lånte et enklere verktøy av en nabo forleden dag. Da jeg skulle bruke det, sluttet en av funksjonene å virke. Det kan ha vært materialtrøtthet, hva vet jeg, men jeg var iallfall ikke hardhendt på noen måte. Da jeg leverte verktøyet tilbake, nevnte jeg dette og spurte om han kjente til det. Noe han ikke gjorde... Jeg sto litt på farten og takket så mye for lånet før jeg gikk. Vet jo ikke om han har klart å fikse det i ettertid, men jeg sitter uansett igjen med en følelse av at jeg burde tilbudt meg å erstatte verktøyet. Selv om det altså ikke var jeg som ødela det. Bare så det ikke ligger der og "murrer" i naboskapet. Hva ville dere gjort?
imsdal med julesmak Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Jeg ville tilbudt meg å erstatte det.
It's all about me Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Jeg ville tilbudt meg å erstatte. Den som bruker har ansvaret. Det er det negative med å låne.
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Signerer de over her... Normal folkeskikk det.
ABC123:-) Skrevet 25. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2007 Takk til dere som har svart. Jeg har ellers godt med folkeskikk, altså. Forstår ikke selv hvorfor jeg ikke tilbød å erstatte der og da...føler meg litt dum. Stikker over til ham i morgen og ordner opp i dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå