Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Hei!=) På nyåret er det 10 år siden vi ble sammen, og jeg vil så gjerne at han skal fri på datoen "vår". Vi har snakket om forlovelse og bryllup flere ganger, så jeg vet han har tenkt på å fri! Men det virker ikke som om han har tenkt å gjort det med det første.... Og jeg er gammeldags av meg, så jeg vil ikke være den som frir. Så jeg lurer på...hvordan skal jeg få ham til å ta skrittet?
Sjokoholikern Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Du kan snakke med en av foreldrene hans, eller en kompis, og få de til å snakke med han om et frieri, og få han til å ville ha akkurat den datoen hvis han likevel har tenkt på å fri ;o)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Si fra når du finner det ut, for dette lurer jeg også på
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Så vanvittig dumt!!! Hvorfor kan de ikke få lov å fri når de selv vil??? De kan vel få lov å fri når de vil og slippe bli mast til det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå