Katja Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Huff og huff, da blir det ikke noe sjokolade på meg i kveld Kjøpte meg en stooor stratosplate i dag. Når jeg skulle åpne den nå, ser jeg at noen har tatt et bitt av det ene hjørnet. Og brettet papiret fint tilbake på plass. Ikke så stort bitt heller, så det er nok en litt stor unge, som har falt for fristelsen. Det er tydelig tannmerker, så det er i allfall ikke bare falt av en bit. Den sjokoladen skal tilbake til butikken på mandag! Nabodama satt i kassa i dag, så jeg skal beskylde henne for å gå å smake på sjokoladene, hehe. Huff, i grunnen ganske guffent
børdi Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 hehehe,, unnskyld måtte le nå...:-) -daaaaaakar deg,,:-( ingen sjokolade,,, trøsteklem
Gjest Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Hihihihihi.. Jeg må le! Sorry! Litt arti da.. Ikke det du venter når du skal kose deg en lørdagskveld. Fniiis..
Katja Skrevet 25. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2007 Var nok noen unger, som visste at jeg ikke hadde godt av den sjokoladen, hehe.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Hvis du har så sykt lyst på den sjokoladen som du legger på deg masse av, så er det da bare å knekke av den biten.
Katja Skrevet 25. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2007 Æsj, nei, det gjør jeg ikke nei! Ungen kan jo ha sikla og snørra over mer enn den biten, jøkk! Og den sjokoladen har jeg ikke vondt av å stå over, hihi
Gjest Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Nemlig:) Best å la være.... Ikke få ny, da;-)
mayaya Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Hihihi, kanskje et tegn fra oven? Du burde kjøpt en pose Smash i stedet! :-)
Katja Skrevet 25. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2007 Sukk....ikke si Smash en gang, åhhh...yndlingssjokoladen min, nam nam. Send over noen hit da!
Katja Skrevet 25. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2007 Godt poeng, Siklerotta. Men kanskje jeg får byttet den i en pose gulrøtter
Pysa Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 Ikke gå til butikken, men skriv til produsneten i stedet. Da får du sikkert en kasse sjokkis tilbake.
mayaya Skrevet 25. august 2007 #12 Skrevet 25. august 2007 Hmm... har posen min uti bilen, var hold-mayaya-våken-middel på tur hjem over fjorden i går :-D
Katja Skrevet 25. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. august 2007 Pysa, ser man det, ser man det. Noen som kan å tenke taktisk og praktisk her, ikke dumt! Men kan vel ikke akkurat laste produsenten for at noen gnafser på sjokoladen deres på lokalbutikken her?
mayaya Skrevet 25. august 2007 #14 Skrevet 25. august 2007 joho! kan da ikke lage emballasje som kan åpnes og lukkes like pent??
mayaya Skrevet 25. august 2007 #15 Skrevet 25. august 2007 ps. du er sikker på at det ikke er mannen som har lura litt?
Katja Skrevet 25. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 25. august 2007 Mayaya Lurt å ta fjordturen i går, tror ikke det var så morsomt ute på bøljan blå i dag. Så du bilde inne på avisa fra heimplassen din? På bildegalleriet over uværet? Itj lokalavisa nei, deinn som e litt større.
Pysa Skrevet 25. august 2007 #17 Skrevet 25. august 2007 Neida, men skriv noe om at de burde forbedre emballasjen (hvilket jo tydeligvis er tilfelle!) når man kan åpne og lukke papiret uten at den syns. Stooor pakke på vei til deg!
Katja Skrevet 25. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 25. august 2007 Hadde det vært potetgull, så hadde gubben vært hovedmistenk nr 1, men sjokolade...nei...der må jegt nok finne en annen syndebukk. Sant det, er en stor svikt av Nidar å ha emballasje som kan åpnes/lukkes, tror jeg møter opp på fabrikken på mandag morgen, men store protestplakater! Bli med?
mayaya Skrevet 25. august 2007 #19 Skrevet 25. august 2007 Jaa, vet det! Der hvor jeg må over ei bru ved en rasteplass med et toalett som gikk i lufta en gang, var veien sperret av trær i dag :-s Såå glad for at jeg (til tross for at mamma helst ville ha oss der til i dag) kjørte hjem seent i går kveld! Ga mini kvelds og spente han i bilstolen med dyna over :-) Jeg hadde nok blitt skremt av å komme dit alene med mini i bilen i dag ja, og for fergeturen.. Tenker litt annerledes med minier i bilen :-)
Katja Skrevet 25. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 25. august 2007 Pysa. Da deler vi! PS! Gjør ikke noe om det mangler en liten bit på hver plate nei...... ?
Pysa Skrevet 25. august 2007 #21 Skrevet 25. august 2007 det gjør ingenting! tenk så mange kasser jeg får fra nidar, da!! deler tilbake, selvfølgelig. :-)
Katja Skrevet 25. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 25. august 2007 Mayaya Ja, så det også i avisa. Huff, bra du reiste hjem i går ja. Du må hilse mora di neste gang Ferga er ikke mitt yndlingsfartøy, liker meg ikke på fjorden. Men jeg tar andre ferga jeg da, nærmest for oss det.
Katja Skrevet 25. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 25. august 2007 Din hjerne imponerer meg stadig, Pysa! Da har vi en deal!!
mayaya Skrevet 25. august 2007 #24 Skrevet 25. august 2007 Ja, men jeg har gangavstand jeg vettu.. Ikke det at det hjelper da, når jeg kommer på andre siden.. *fnis* Men fint for mamma når hun kommer på besøk, trenger ikke ta med bilen over. Jeg stiler opp på Nidar ja, klart det!!! *smatt* Tid og sted? Øh, nei, sted vet jeg jo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå